Ładowanie

News 04.06.2024

Nowości związane z Najazdami

Od nowego sezonu pojawi się kilka nowości.

Nowe budynki:

Wieża NeoTaktyka – poz. 1 (1×1)

+4% do +5% 
+3% do +4% 
+4% do +5%
4 do 5
5 do 6
:droga: Tak

Wieża NeoTaktyka – poz. 2 (1×1)

+6% do +9%
+6% do +8%
+8% do +10%
8 do 10
10 do 11
:droga: Nie

Posterunek Neo Strażnika – poz. 1 (1×1)

+4% do +5% 
+3% do +4%
+4% do +5%
4 do 5 
5 do 6 
:droga: Tak

Posterunek Neo Strażnika – poz. 2 (1×1)

+6% do +9%
+6% do +8%
+8% do +10%
8 do 10
10 do 11
:droga: Nie

Zmiany na mapie

  • Nowa mapa – Dolina smoków. Jeśli dobrze rozumiem, do wyboru będziemy mieli teraz 2 mapy – starą i nową. Na starej będziemy zdobywać stare budynki, na nowej te które pokazałem wyżej.
  • Mnożnik tylko x1 – od nowego sezony nie będzie już premiowanych mnożników x2 za walki określoną jednostką czy np wpłaty konkretnego towaru. Zostanie to całkowicie usunięte i pozostanie tylko mnożnik x1 dla każdej akcji (koniec snajpienia na lepsze sektory)
  • Większa ilość postępu za interakcję – zostanie również wprowadzony nowy przelicznik punktów za interakcję (walkę, wpłatę). Każda interakcja na poziomach 1-5 da nam 4pkt postępu, poziom 6-8 – 5pkt postępu, poziom 9-10 – 6pkt postępu. Zostanie również podniesiony „wymagany postęp” do zdobycia węzła, lecz obecnie nie mogę nigdzie znaleźć do jakich wartości.
  • Koszty darowizn – zasoby, towary, jednostki (prawdopodobnie) na wszystkich poziomach będą takie same.
  • Koszt ruchu – zostanie obniżony z 2000 tyś do 1000 tyś za węzeł.
  • Balans poziomu 9 – jeśli dobrze rozumiem, to przeciwnicy na poziomie 9 zostali osłabieni. Nie wiem czy mowa o % czy o układnie na którym odbija się większość gildii, ale na pewno będzie do zauważalne, więc koniec mega trudnego pierwszego zakrętu.

Zmiany ogólne

  • Więcej młotków i złota na start – od nowego sezonu na starcie dostaniemy 25 000 młotków zamiast 15 000 tak jak było do tej pory.
  • 3 rodzaje budynków do wyboru – dużą i odczuwalną zmianą będzie wybór budynków. Do tej pory mogliśmy wybrać 2 budynki wojskowe i 2 budynki towarowe. Od nowego sezonu do wyboru będziemy mieć po 3 budynki!
  • 8 balist na start – do tej pory mieliśmy po 8 jednostek każdego rodzaju i 4 balistów. Od nowego sezonu na start dostaniemy również 8 balist jako wojsko startowe.

Medale kwantowe

Więcej medali kwantowych (chyba nie) – z oficjalnego ogłoszenia można przeczytać o super ogłoszeniu które mówi iż:

  • Darmowa przepustka kwantowa: Zwiększono liczbę medali kwantowych z 10 000 do 15 000
  • Srebrna przepustka kwantowa: Zwiększono liczbę medali kwantowych z 12 500 do 17 500
  • Złota przepustka kwantowa: Zwiększono liczbę medali kwantowych z 15 000 do 20 000

Ale nigdzie nie jest napisane iż postęp wymagany „do następnej nagrody” również został zwiększony z 30 pkt do 40. Tak więc finalnie tych medali i wszystkich innych nagród zdobywamy mniej. 🙂

Powyższe dane wynikały z wcześniejszych ogłoszeń. Wczoraj „na ostatnią chwilę” wprowadzono zmiany o których pisałem wyżej „Większa ilość postępu za interakcję”. Według tego co jest obecnie na beta nagrody zdobywa się co 100pkt postępu. Nie wiem jak dokładnie wygląda rozmieszczenie medali i innych nagród więc to co napisałem wyżej jest nieaktualne. Tak czy inaczej zdobywanie nagród jest moim zdaniem bardziej sprawiedliwe według nowego przelicznika.

  • 20 walk x 4 = 80 kroków na poziomie trudności 1-5
  • 20 walk x 5 = 100 stopni na poziomie trudności 6-8
  • 20 walk x 6 = 120 kroków na poziomie trudności 9-10

Skrzynie z nagrodami

  • Pierwsza skrzynia zostanie teraz odblokowana za 50 punktów postępu, a druga skrzynia będzie wymagać 100 punktów postępu.
  • Za otwarcie wszystkich skrzyni otrzymywać będziemy zestaw Epicki zestaw wiosny QI 2024. Zestaw ten pozwala wybierać jeden z budynków – Wieżę Neo Taktyka, Posterunek Neo Strażników, Neo Plac Zwycięzców i Neo Botaniczną Rotundę oraz ich ulepszenia!

Nowy sezon GPC

W czwartek również startuje nowy sezon GPC. O budynkach które tam zdobędziemy pisałem już 21.04.2024, lecz ku przypomnieniu.

Cytadela Thunderdrake poz 1

:att_def_atakujący: 48%
:att_def_attacker_gbg: 25%
:att_def_attacker_ge: 16%
:att_def_defender: 48
:att_def_defender_gbg: 25%
:att_def_defender_ge: 16%
:forge_point: 40
:dobra: :pomoc: 91
:goods_gildia: :pomoc: 200
:fragment: :pomoc: 3 Zestaw do wyboru Sklepu oblężniczego (wymagane 500)
:fragment: :pomoc: 1
Ulepszenie Cytadeli Thunderdrake:aktualizacja: (wymagane 350)
:droga:Tak

Cytadela Thunderdrake poz 2

:att_def_atakujący: 69%
:att_def_attacker_gbg: 41%
:att_def_attacker_ge: 33%
:att_def_defender: 69
:att_def_defender_gbg: 41%
:att_def_defender_ge: 33%
:forge_point: 80
:dobra::pomoc: 183
:goods_gildia::pomoc: 450
:fragment::pomoc: 10 Zestaw do wyboru Sklepu oblężniczego (wymagane 500)
:droga: Nie

Sklep oblężniczy poz 1

:att_def_atakujący: 23%
:att_def_defender: 23%
:forge_point: 20
:dobra::pomoc: 41
:goods_gildia::pomoc: 50
:artyleria::pomoc: 10
:droga: Tak

Sklep oblężniczy poz 2

:att_def_atakujący: 29%
:att_def_defender: 29%
:forge_point: 30
:dobra::pomoc: 69
:goods_gildia::pomoc: 100
:artyleria::pomoc: 20
:droga: Nie

Osady kulturowe

Nie będę tutaj przepisywać tego co już zostało wydane w języku ojczystym więc pokleję wam tylko linki do oficjalnej strony InnoGames.

Nowe ulepszenia budynków (klik)

Nowe nagrody za ukończenie w określonym czacie (klik)

Nowy event

Nie ma jeszcze oficjalnej daty wejścia nowego Letniego eventu, ale wnioskować można że rozpocznie się on 10-12 czerwca (za tydzień). Nie będę się tu szczegółowo nad nim rozpisywać, ponieważ do tego powstanie nowy wpis (klik), ale wrzucę tylko screen mechaniki którą wszyscy znają oraz opis głównego budynku (a nawet budynków, bo będzie kalendarz tak jaki jak bywa przy evencie świątecznym).

Screeny mechaniki

Główny budynek (3 ostatnie poziomy)

Oddech smoka – poz. 9 (6×4)

330 do 20800
1380 do 31200
att_boost_attacker-6070a3719.png +18% 
att_boost_attacker_gbg-0c3f168a2.png +1% do +34% 
def_boost_attacker-dc9c5b559.png +31%
def_boost_attacker_gbg-25f030f1b.png +7% do +47% 
+20% Produkcja monet
2090 do 338000
29 
78 
fragmentów srebrnego zestawu ulepszeń Oddech Srebrnego Smoka (wymagane 150)
1 fragment zestawu Ryk Smoka Skarbów (wymagane 100)
:droga: Tak


Oddech srebrnego smoka (6×4)

380 do 23 400
1 550 do 35 100
att_boost_attacker-6070a3719.png +22% 
att_boost_attacker_gbg-0c3f168a2.png +3% do +43%
def_boost_attacker-dc9c5b559.png +35%
def_boost_attacker_gbg-25f030f1b.png +16% do +56%
+23% Produkcja monet
2 250 do 364 000
32 
91 
fragmentów złotego zestawu ulepszeń Oddech Karmazynowego Smoka (wymagane 150)
(67% szans) 3  fragmenty zestawu Ryku Smoka Skarbów (wymagane 100)
(33% szans) 3  fragmenty zestawu ulepszeń gongu Złotego Smoka (wymagane 100)
:droga: Tak


Oddech Karmazynowego Smoka (6×4)

420 do 26 000
1 720 do 39 000
att_boost_attacker-6070a3719.png +26%
att_boost_attacker_gbg-0c3f168a2.png +12% do +52%
def_boost_attacker-dc9c5b559.png +39%
def_boost_attacker_gbg-25f030f1b.png +25% do +65%
+26% Produkcja monet
2 410 do 390 000
32 
104
(50% szans) 6  fragmentów zestawu Ryk Smoka Skarbów (wymagane 100)
(25% szans) 6  fragmentów zestawu ulepszeń złotego smoka gongu (wymagane 100)
(25% szans) 6  fragmentów zestawu ulepszeń Złotego Dzwonu Złotego Zhenga (wymagane 100)
:droga: Tak

Złota liga

Jadeitowy pasek z łupami 4×3

390 do 24000
att_boost_attacker_gbg-0c3f168a2.png +96% 
def_boost_attacker_gbg-25f030f1b.png +96%
def_boost_attacker_gr-6e90699be.png +25%
att_boost_defender_gbg-209bc9037.png +84%
+84%
+60%
72
96 
20  fragmentów złotego zestawu do wyboru Oddech Karmazynowego Smoka (wymagane 150)
:droga: Nie

Kalendarz

Magazyn Kapitana Bao 3×4

att_boost_attacker_gex-34381254b.png +84%
def_boost_attacker_gex-a56a057f7.png +84%
att_boost_defender_gr-75f6ab5ac.png +25%
att_boost_defender_gex-e6b2e8bf0.png +96%
def_boost_defender_gex-334b1707c.png +96%
+60%
108
 120 
96 
10  fragmentów srebrnego zestawu do wyboru Oddech Srebrnego Smoka (wymagane 150)
1850 do 42000
:droga: Nie

Nowy „przycisk” wymiany wojska

Około 2 tygodnie temu, na serwerze beta ruszyły testy nowego „przycisku” który ma za zadanie wymianę wszystkich chorych jednostek na ten sam rodzaj tylko zdrowe. Działa to zarówno tak samo w przypadku „chorych” jak i zabitych jednostek. Nie ma żadnych informacji czy i kiedy zostanie to wprowadzone na serwery główne, ale coś się dzieje. 🙂 Czy to będzie fajna funkcja? To już kwestia gustu.