Ładowanie

Najazdy kwantowe (500) – Kareta z Wieprzowinką by Scou

Ważne

WAŻNE!!! W MOMENCIE GDY ULEPSZONA WERSJA KARETY LUB WIEPRZOWINY WAM „WYGAŚNIE” NIE KASUJCIE BUDYNKU TYLKO PODNOŚCIE GO PONOWNIE NA WYŻSZĄ WERSJĘ. EPICKIE ZESTAWY TO ULEPSZENIE A NIE PODSTAWA!!!

Strategia liczona jest pod startowe 25 000 Zaopatrzenia oraz 150 000 Monet. Dodatkowo potrzebujemy 35 100 Zaopatrzenia oraz 38 600 Monet.

Zyskać można to stawiając w głównym mieście:

  • Ulepszona Wieprzowinka (+20 000 zaopatrzenia, budynek na 30 dni (najlepiej 2x i problem z głowy))
  • Ulepszona królewska kareta (+20 000 monet, budynek na 30 dni (najlepiej 2x i problem z głowy))

lub

  • Ulepszona Wieprzowinka (+20 000 zaopatrzenia) + 5x Centrum zbiorów (+3 500 zaopatrzenia), (budynek można przechowywać więc istnieje opcja chowania go do plecaka po rozpoczęciu najazdów)
  • Ulepszona królewska kareta (+20 000 monet) + 4x Biblioteka włóczęgów (+5 000 monet), (budynek można przechowywać więc istnieje opcja chowania go do plecaka po rozpoczęciu najazdów)

Postępując według tej strategii nie możesz pozwolić sobie na dodatkowe koszty w postaci monet czy zaopatrzenia. Pamiętaj również żeby postępować krok po kroku i nic nie wyprzedzać. Kolejność produkcji i zadowolenie odgrywa tu najważniejszą rolę. To bardzo ważne!

Koszty

Strategia przewidziana jest na kwotę 500 Odłamków kwantowych + ewentualne usunięcia przeszkód. Jeśli nie masz takiej kwoty / nie masz diamentów żeby tyle kupić, lub nie chcesz przeznaczać tylu odłamków na jedną turę Najazdów – postępuj według innej strategii która została zamieszczona wcześniej na tej stronie

W skrócie

  • Jest to przerobiona strategia 1100 i zmniejszone koszty o 600 Odłamków kwantowych
  • Koszt osady to minimum 500 Odłamków kwantowych
  • Osadę budujemy w 8 zbiorów (w niedzielę wieczór może być gotowa)
  • Przewidziana jest produkcja wojska na etapie 5-tych zbiorów (sobota rano) i od razu po 8-ych zbiorach (niedziela wieczór)
  • Na start kupujemy 2 rozszerzenia za Odłamki kwantowe + 1 dodatkowe rozszerzenie za towar po pierwszych zbiorach
  • Po osiągnięciu finalnej wersji rozbudowujemy osadę dokładając dodatkowe tereny za towar. Polecam budynek towarowy produkujący Żelazo 3×3. Można go w każdym momencie postawić w miejsce budynku Wojskowego (ciężkie). Czyli… Usuwamy budynek wojskowy i stawiamy w to miejsce budynek towarowy -> produkujemy towar na np 2-3 rozszerzenia terenu (130-260szt) -> kupujemy teren za towar (tam gdzie niema przeszkód) -> usuwamy budynek towarowy i stawiamy w jego miejsce wojskowy (3×3) -> gramy dalej uzupełniając wolne miejsca Łukami i Ozdobami (na 1 Łuk można postawić 9 Ozdób) -> na IX poziomie mapy i wyżej wykorzystujemy jednostki ciężkie do walki przeciwko dużej ilości konnych.

Osada startowa

  1. Kup 2 rozszerzenia terenu za odłamki kwantowe (koszt 250 Odłamków kwantowych)
    Muszą znaleźć się obok siebie na dole osady (lewe obrazki) lub na górze osady (prawe obrazki)! Wybierz stronę, po której jest mniej przeszkód.
  2. Jeśli potrzeba, usuń przeszkody na wykupionych rozszerzeniach (koszt 10-50 Odłamków kwantowych).
  3. Zbuduj 8 domów krytych dachówką, 9 rzeźników, 1 Łaźnie publiczną i 13 dróg.
  4. Poczekaj 10h do kolejnych zbiorów.

Pierwsze zbiory

  1. Zbierz Rzeźnika który znajduje się obok Łaźni publicznej, a następnie go skasuj.
  2. Przenieś drogę w wole miejsce (nie kasuj!).
  3. Zbierz Rzeźnika w przeciwległym rogu mapy, a następnie go skasuj.
  4. W miejsce po pierwszym skasowanym Rzeźniku postaw Łaźnie publiczną.
  5. W miejsce po drugim skasowanym rzeźniku postaw Budynek towarowy (nie Odlewnie żelaza, lecz wybierz ją jako opcje do budowania ponieważ będzie potrzebna później).
  6. Wróć za godzinę gdy budynki się wybudują.
  1. Wyprodukuj 6 szt towarów – koszt 8 100 (jeśli posiadasz 2x Ulepszoną wieprzowinkę to wystarczy), a następnie 2 szt towarów – koszt 3 000. Ogólnie potrzebujesz 30szt jednego towaru.
  2. Kup dodatkowy teren za towar (w tej samej linii obok Łaźni)
  3. Usuń budynek towarowy.
  4. Przenieś jedną Łaźnię publiczną na nowy teren, a w miejsce po niej postaw Amfiteatr.
  5. Usuń Dom z dachówką.
  6. Zbierz resztę budynków.
  1. Usuń Amfiteatr z rogu.
  2. W miejsce po Amfiteatrze przenieś jednego Rzeźnika i połącz go drogą (tą która będzie przeszkadzać w następnym punkcie).
  3. Usuń Dom z dachówką (ten który będzie przeszkadzać w budowie Zakładu krawieckiego)
  4. Wybuduj 2x Zakład krawiecki, oraz 1x Dworek wiejski.
  5. Wróć za godzinę aby odpalić wioskę. To bardzo ważne, ponieważ czasami „zegar” zaczyna odliczać czas na nowo wybudowanych budynkach dopiero po wejściu do Osady (tak samo jak w koloniach kosmicznych).

Drugie zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Zakłady krawieckie, oraz Dworek wiejski były postawione z opóźnieniem.

  1. Zbierz Rzeźnika który znajduje się w tej samej linii co Łaźnie, a następnie go skasuj.
  2. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  3. W miejsce po Rzeźniku postaw Amfiteatr.
  4. Zbierz jeden Dom kryty dachówką, a następnie go skasuj.
  5. Zbierz resztę budynków.
  1. Usuń Amfiteatr z rogu.
  2. W miejsce po Amfiteatrze przenieś jednego Rzeźnika i połącz go drogą (tą którą przenosiliśmy w 2pkt).
  3. Usuń jednego Rzeźnika.
  4. W pustym miejscu po Domku z dachówką (z pkt 4) postaw Dworek wiejski.
  5. Zamień miejscami jednego Rzeźnika z Zakładem krawieckim (tym bliżej Łaźni)
  6. Rzeźnika w nowym miejscu połącz drogą którą przeniosłeś/łaś na wolne miejsce podczas pierwszych zbiorów (pkt 2), a Zakład Krawiecki połącz z Ratuszem nowo wybudowaną drogą.
  7. W miejsce po Rzeźnikach w rogu postaw Farmę kóz i przyspiesz jej budowę Odłamkami (koszt 50szt).
  8. Zbuduj dwa Domy z dachówką.
  9. Wróć za godzinę aby odpalić wioskę. To bardzo ważne, ponieważ czasami „zegar” zaczyna odliczać czas na nowo wybudowanych budynkach dopiero po wejściu do Osady (tak samo jak w koloniach kosmicznych).

Trzecie zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Dworek wiejski był postawiony z opóźnieniem.

  1. Zbierz Rzeźnika który znajduje się w tej samej linii co Łaźnie, a następnie go skasuj.
  2. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  3. W miejsce po Rzeźniku postaw Amfiteatr.
  4. Zbierz 4x Dom kryty dachówką, a następnie je skasuj.
  5. Zbierz resztę budynków.
  1. Zbuduj Wille i przyspiesz jej budowę Odłamkami (koszt 50 Odłamków).
  2. Zbuduj 3x Dom z dachówką.
  3. Usuń Amfiteatr z rogu.
  4. W miejsce po Amfiteatrze zbuduj Rzeźnika i połącz go z Ratuszem drogą (tą którą przenosiliśmy w 2pkt).

Czwarte zbiory

  1. Zbierz Rzeźnika który znajduje się w tej samej linii co Łaźnie, a następnie go skasuj.
  2. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  3. W miejsce po Rzeźniku postaw Amfiteatr.
  4. Zbierz 2x Dom kryty dachówką (w pobliżu Łaźni), a następnie je skasuj.
  5. Zbierz Rzeźnika który znajduje się obok skasowanych Domów, a następnie go skasuj
  6. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  7. W miejsce po skasowanym Rzeźniku i Domkach postaw Amfiteatr.
  8. Zbierz 2x Dom kryty dachówką, a następnie je skasuj.
  9. Zbierz resztę budynków.
  1. Skasuj Amfiteatr który był przed chwilą wybudowany, oraz Amfiteatr w rogu.
  2. Zbuduj Wille i przyspiesz jej budowę Odłamkami (koszt 50 Odłamków).
  3. Zbuduj Łuk triumfalny w rogu osady.
  4. Zbuduj 4x Dom kryty dachówką, oraz Rzeźnika
  5. Połącz budynki drogami które przenosiłeś/łaś w trakcie zbiorów.

Piąte zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Łuk triumfalny był postawiony z opóźnieniem.

  1. Zbierz 4 Domy z dachówką i je skasuj.
  2. Zbierz resztę budynków.
  1. Skasuj Rzeźnika który znajduje się obok Łaźni publicznych.
  2. Zbuduj w jego miejsce budynek wojskowy
  3. Odczekaj godzinę na wybudowanie budynku (lub przyspiesz Odłamkami)
  4. Wyszkol 4×10 jednostek wojskowych (jeśli to nie balista), lub 2x 10 – jeśli produkujesz balisty. Ogólnie po szkoleniu nie możesz zejść poniżej 135 125 monet i 108 125 młotków. To bardzo ważne, w przeciwnym razie zabraknie monet lub młotków później.
  1. Gdy zakończysz szkolenie jednostek, skasuj budynek wojskowy i postaw w jego miejsce Rzeźnika.
  2. Zbuduj 3x Dom z dachówką.
  3. Zbuduj Wille i przyspiesz jej budowę Odłamkami (koszt 50 Odłamków).

Szóste zbiory

  1. Zbierz 2x Dom kryty dachówką (w pobliżu Łaźni), a następnie je skasuj.
  2. Zbierz Rzeźnika który znajduje się obok skasowanych Domów, a następnie go skasuj
  3. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  4. W miejsce po skasowanym Rzeźniku i Domkach postaw Amfiteatr.
  5. Zbierz 2x Dom kryty dachówką.
  6. Zbierz resztę budynków.
  1. Skasuj Amfiteatr który przed chwilą wybudowałeś/łaś, jednego Rzeźnika, oraz 4 drogi.
  2. Przenieś Zakład krawiecki w miejsce po skasowanym Amfiteatrze.
  3. Przesuń Ratusz tak żeby przylegał do Farmy kóz.
  4. Zbuduj kolejną Farmę kóz i przyspiesz jej budowę Odłamkami (koszt 50 Odłamków).
  5. Zbuduj Łuk triumfalny obok poprzedniego.
  6. Zbuduj dwa Domy z dachówką.

Siódme zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Łuk triumfalny był postawiony z opóźnieniem.

  1. Zbierz wszystkie budynki.
  2. Usuń Dom kryty dachówką który znajduje się obok Farmy kóz i postaw w jego miejsce Wille (NIE PRZYSPIESZAJ budowy odłamkami)

Ósme zbiory

  1. Zbierz wszystkie budynki.
  2. Skasuj 2 Łaźnie, 2 Rzeźników, 3 drogi i 1 Dom kryty dachówką.
  1. Zrób małe przemeblowanie w osadzie.
  2. Zbuduj Farmę kóz i Wille (NIE PRZYSPIESZAJ budowy odłamkami)
  3. Zbuduj Łuk triumfalny
  4. Zbuduj Warsztat balist i Koszary legionistów
  5. Pamiętaj! Przy następnych zbiorach (ostatni raz) musisz się upewnić że wszystkie budynki zostały wybudowane. Łuk triumfalny był postawiony z opóźnieniem, a to on zapewni nam euforię, czyli zbiory na poziomie 150%.