Ładowanie

Najazdy kwantowe (350) – Świński zaprzęg by Scou

WAŻNE

WAŻNE!!! W MOMENCIE GDY ULEPSZONA WERSJA KARETY LUB WIEPRZOWINY WAM „WYGAŚNIE” NIE KASUJCIE BUDYNKU TYLKO PODNOŚCIE GO PONOWNIE NA WYŻSZĄ WERSJĘ. EPICKIE ZESTAWY TO ULEPSZENIE A NIE PODSTAWA!!!

Strategia liczona jest na na posiadane AKTYWNE w głównym mieście w momencie rozpoczęcia Najazdów kwantowych, jak również przez okres rozbudowywania Osady kwantowej budynki 5x Ulepszona wieprzowina, oraz 5x Ulepszona królewska kareta.

Postępując według tej strategii nie możesz pozwolić sobie na dodatkowe koszty w postaci monet czy zaopatrzenia. Pamiętaj również żeby postępować krok po kroku i nic nie wyprzedzać. Kolejność produkcji i zadowolenie odgrywa tu najważniejszą rolę. To bardzo ważne!

Koszty

Strategia przewidziana jest na kwotę 350 Odłamków kwantowych + ewentualne usunięcia przeszkód.

W skrócie

  • Jest to przerobiona strategia Kareta z wieprzowiną (500) i zmniejszone koszty o kolejne 150 Odłamków kwantowych
  • Koszt osady to minimum 350 Odłamków kwantowych
  • Osadę budujemy w 7 zbiorów (w niedzielę rano może być gotowa). Właściwie opuszczamy pierwszy zbór z poprzedniej wersji (500) i mamy mniej zabawy z dołożeniem terenu za towar, ponieważ nie musimy go produkować po pierwszych zbiorach.
  • Przewidziana jest produkcja wojska na etapie 3-cich zbiorów (piątek wieczór) i od razu po 7-ych zbiorach (niedziela rano)
  • Na start kupujemy 2 rozszerzenia za Odłamki kwantowe + 1 dodatkowe rozszerzenie za towar który otrzymujemy z 5-ciu Ulepszonych Wesołych Wieprzowinek
  • Po osiągnięciu finalnej wersji rozbudowujemy osadę dokładając dodatkowe tereny za towar. Polecam budynek towarowy produkujący Żelazo 3×3. Można go w każdym momencie postawić w miejsce budynku Wojskowego (ciężkie). Czyli… Usuwamy budynek wojskowy i stawiamy w to miejsce budynek towarowy -> produkujemy towar na np 2-3 rozszerzenia terenu (130-260szt) -> kupujemy teren za towar (tam gdzie niema przeszkód) -> usuwamy budynek towarowy i stawiamy w jego miejsce wojskowy (3×3) -> gramy dalej uzupełniając wolne miejsca Łukami i Ozdobami (na 1 Łuk można postawić 9 Ozdób) -> na IX poziomie mapy i wyżej wykorzystujemy jednostki ciężkie do walki przeciwko dużej ilości konnych.

Osada startowa

  1. Kup 2 rozszerzenia terenu za odłamki kwantowe (koszt 250 Odłamków kwantowych), oraz jedno rozszerzenie terenu za towar (30szt).
    Tereny muszą znaleźć się obok siebie na dole osady (lewe obrazki) lub na górze osady (prawe obrazki)! Wybierz stronę, po której jest mniej przeszkód.
  2. Jeśli potrzeba, usuń przeszkody na wykupionych rozszerzeniach (koszt 10-50 Odłamków kwantowych).
  3. Zbuduj 6 domów krytych dachówką, 1 Dworek wiejski, 7 rzeźników, 2 Zakłady krawieckie, 2 Łaźnie publiczne, oraz 12 dróg.
  4. Wróć za godzinę aby odpalić wioskę. To bardzo ważne, ponieważ czasami „zegar” zaczyna odliczać czas na nowo wybudowanych budynkach dopiero po wejściu do Osady (tak samo jak w koloniach kosmicznych).
  5. Poczekaj 10h do kolejnych zbiorów.

Pierwsze zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Zakłady krawieckie, oraz Dworek wiejski były postawione z opóźnieniem.

  1. Zbierz Rzeźnika który znajduje się w tej samej linii co Łaźnie, a następnie go skasuj.
  2. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  3. W miejsce po Rzeźniku postaw Amfiteatr.
  4. Zbierz jeden Dom kryty dachówką, a następnie go skasuj.
  5. Zbierz resztę budynków.
  1. Usuń Amfiteatr z rogu.
  2. W miejsce po Amfiteatrze przenieś jednego Rzeźnika i połącz go drogą (tą którą przenosiliśmy w 2pkt).
  3. Usuń jednego Rzeźnika.
  4. W pustym miejscu po Domku z dachówką (z pkt 4) postaw Dworek wiejski.
  5. Zamień miejscami jednego Rzeźnika z Zakładem krawieckim (tym bliżej Łaźni)
  6. Rzeźnika w nowym miejscu oraz Zakład Krawiecki połącz z Ratuszem nowo wybudowanymi drogami.
  7. W miejsce po Rzeźnikach w rogu postaw Farmę kóz i przyspiesz jej budowę Odłamkami (koszt 50szt).
  8. Zbuduj dwa Domy z dachówką.
  9. Wróć za godzinę aby odpalić wioskę. To bardzo ważne, ponieważ czasami „zegar” zaczyna odliczać czas na nowo wybudowanych budynkach dopiero po wejściu do Osady (tak samo jak w koloniach kosmicznych).

Drugie zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Dworek wiejski był postawiony z opóźnieniem.

  1. Zbierz Rzeźnika który znajduje się w tej samej linii co Łaźnie, a następnie go skasuj.
  2. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  3. W miejsce po Rzeźniku postaw Amfiteatr.
  4. Zbierz 4x Dom kryty dachówką, a następnie je skasuj.
  5. Zbierz resztę budynków.
  1. Zbuduj Wille i przyspiesz jej budowę Odłamkami (koszt 50 Odłamków).
  2. Zbuduj 3x Dom z dachówką.
  3. Usuń Amfiteatr z rogu.
  4. W miejsce po Amfiteatrze zbuduj Rzeźnika i połącz go z Ratuszem drogą (tą którą przenosiliśmy w 2pkt).

Trzecie zbiory

  1. Zbierz Rzeźnika który znajduje się w tej samej linii co Łaźnie, a następnie go skasuj.
  2. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  3. W miejsce po Rzeźniku postaw Amfiteatr.
  4. Zbierz 2x Dom kryty dachówką (w pobliżu Łaźni), a następnie je skasuj.
  5. Zbierz Rzeźnika który znajduje się obok skasowanych Domów, a następnie go skasuj
  6. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  7. W miejsce po skasowanym Rzeźniku i Domkach postaw Amfiteatr.
  8. Zbierz 2x Dom kryty dachówką, a następnie je skasuj.
  9. Zbierz resztę budynków.
  1. Skasuj Amfiteatr który był przed chwilą wybudowany, oraz Amfiteatr w rogu.
  2. Zbuduj Wille (NIE PRZYSPIESZAJ budowy odłamkami)
  3. Zbuduj Łuk triumfalny w rogu osady.
  4. Zbuduj 4x Dom kryty dachówką
  5. W rogu (w miejscu Rzeźnika na zdjęciu) wybuduj Budynek wojskowy Warsztat Balist.
  6. Połącz budynki drogami które przenosiłeś/łaś w trakcie zbiorów.
  7. Odczekaj godzinę i wyprodukuj wojsko za wszystko co masz (prawdopodobnie 2×10 jednostek)
  8. Po zakończeniu szkolenia, usuń budynek wojskowy i wybuduj w jego miejsce Rzeźnika

Czwarte zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Rzeźnik był postawiony z opóźnieniem.

  1. Zbierz 4 Domy z dachówką i je skasuj.
  2. Zbierz resztę budynków.
  1. Zbuduj 3x Dom z dachówką.
  2. Zbuduj Wille (NIE PRZYSPIESZAJ budowy odłamkami).

Piąte zbiory

  1. Zbierz 2x Dom kryty dachówką (w pobliżu Łaźni), a następnie je skasuj.
  2. Zbierz Rzeźnika który znajduje się obok skasowanych Domów, a następnie go skasuj
  3. Przenieś drogę w wolne miejsce (nie kasuj!).
  4. W miejsce po skasowanym Rzeźniku i Domkach postaw Amfiteatr.
  5. Zbierz 2x Dom kryty dachówką.
  6. Zbierz resztę budynków.
  1. Skasuj Amfiteatr który przed chwilą wybudowałeś/łaś, jednego Rzeźnika, oraz 4 drogi.
  2. Przenieś Zakład krawiecki w miejsce po skasowanym Amfiteatrze.
  3. Przesuń Ratusz tak żeby przylegał do Farmy kóz.
  4. Zbuduj kolejną Farmę kóz (NIE PRZYSPIESZAJ budowy odłamkami).
  5. Zbuduj Łuk triumfalny obok poprzedniego.
  6. Zbuduj dwa Domy z dachówką.

Szóste zbiory

UWAGA! Zanim zaczniesz zbierać cokolwiek w osadzie upewnij się że wszystkie budynki zostały wybudowane! Łuk triumfalny był postawiony z opóźnieniem.

  1. Zbierz wszystkie budynki.
  2. Usuń Dom kryty dachówką który znajduje się obok Farmy kóz i postaw w jego miejsce Wille (NIE PRZYSPIESZAJ budowy odłamkami)

Siódme zbiory

  1. Zbierz wszystkie budynki.
  2. Skasuj 2 Łaźnie, 2 Rzeźników, 3 drogi i 1 Dom kryty dachówką.
  1. Zrób małe przemeblowanie w osadzie.
  2. Zbuduj Farmę kóz i Wille (NIE PRZYSPIESZAJ budowy odłamkami)
  3. Zbuduj Łuk triumfalny
  4. Zbuduj Warsztat balist i Koszary legionistów
  5. Pamiętaj! Przy następnych zbiorach (ostatni raz) musisz się upewnić że wszystkie budynki zostały wybudowane. Łuk triumfalny był postawiony z opóźnieniem, a to on zapewni nam euforię, czyli zbiory na poziomie 150%.