Budynki z bonusem do Najazdów
Update
Zaktualizowane o nowe budynki z eventu rocznicowego
Lista wszystkich budynków zawierających bonusy do Najazdów kwantowych. Będziemy aktualizować i dodawać kolejne wraz z pojawianiem się Eventów.
10% Atak
10% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
5% Ataku i Obrony
10% Atak
10% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
5% Ataku i Obrony
Wieczne Targowisko – Miejski Horyzont

Astralny statek powietrzny

30% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
10% i 20% Obrony
30% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
10% i 20% Obrony
5% Atak
5% Obrona
5% Atak
5% Obrona
Komnata Transcendencji Kwantowej

Basen Nieskończoności

25% Atak
25% Obrona
25% Atak
25% Obrona
30% Atak
Niższe poziomy budynku dają
10% i 20% Ataku
Święte Celtyckie gospodarstwo

Koniczyny – ogród szczęścia

25% Atak
25% Obrona
25% Atak
25% Obrona
15% Atak
15% Obrona
+200 podejść na cykl przeładowania
Spokojna Góra Orla

Spokojna Góra Łosia

15% Atak
15% Atak
+200 podejść na cykl przeładowania
Budynek czasowy – 30 dni
12% Atak
+4% do zbiorów monet kwantowych
+4% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
+20 000 monet kwantowych na starcie
+20 000 zasobów kwantowych na starcie
Wyższy Staw z karpiami koi

Zapomniana świątynia

Budynek czasowy – 28 dni
50% Atak
50% Obrona
50% Atak
50% Obrona
Budynek czasowy – 14 dni
25% Atak
25% Obrona
25% Atak
25% Obrona
Tereny turniejowe

Pomarańczowy sad marzeń

5% Atak
5% Obrona
5% Atak
5% Obrona
Budynek czasowy – 10 dni
20% Atak
20% Obrona
Ogród Liliowy – poz. 2

Pawilon Fromage – Lv.2

Budynek czasowy – 10 dni
5% Atak
5% Atak
Budynek czasowy – 10 dni
3% Atak
+1% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
Ulepszony Złoty Dzwon Zhenga

Wyższa Biblioteka Włóczęgów

Budynek czasowy – 10 dni
6% Atak
+10000 Monety kwantowe na starcie
+2% do zbiorów monet kwantowych
25% Obrona
Bar jadeitowy łup

Leśny zakątek hazardzisty

25% Atak
25% Atak
Wystawna obora

Królewskie łaźnie – poz. 6

20% Atak
20% Obrona
20% Obrona
60% Atak
50% Atak
Yggdrasil – poz. 9

Świątynia Słońca – poz. 9

50% Obrona
30% Atak
30% Obrona
Chata Świętych Instrumentów – Lv. 9

Opuszczony zakład psychiatryczny Widmo

30% Atak
25% Atak
Karuzela Przeklętych Mikstur

Kawiarnia Starbell Reserve

25% Atak
25% Obrona
15% Atak
15% Obrona
+200 podejść na cykl przeładowania
Imperium Yukitomo

Astralny statek powietrzny

30% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
10% i 20% Obrony
30% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
10% i 20% Obrony
10% Atak
10% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
5% Ataku i Obrony
10% Atak
10% Obrona
Niższe poziomy budynku dają
5% Ataku i Obrony
Wieczne Targowisko – Miejski Horyzont

Basen Nieskończoności

25% Atak
25% Obrona
25% Atak
25% Obrona
5% Atak
5% Obrona
5% Atak
5% Obrona
Komnata Transcendencji Kwantowej

Koniczyny – ogród szczęścia

25% Atak
25% Obrona
25% Atak
25% Obrona
15 % Atak
15% Obrona
+200 podejść na cykl przeładowania
Spokojna Góra Niedźwiedzia

Spokojna Góra Łosia

15% Atak
15% Atak
+200 podejść na cykl przeładowania
25% Atak
25% Obrona
Wielka Świątynia Inari

Zapomniana świątynia

Budynek czasowy – 28 dni
50% Atak
50% Obrona
50% Atak
50% Obrona
Budynek czasowy – 14 dni
25% Atak
25% Obrona
25% Atak
25% Obrona
Tereny turniejowe

Pomarańczowy sad marzeń

5% Atak
5% Obrona
5% Atak
5% Obrona
Budynek czasowy – 10 dni
15% Atak
15% Obrona
Eteryczna Fontanna – Lv.2

Pawilon Fromage – Lv.2

Budynek czasowy – 10 dni
5% Atak
5% Atak
Budynek czasowy – 10 dni
4% Atak
+2% do zbiorów monet kwantowych
Ulepszony Gong Złotego Smoka

Mityczny Dwór

30% Atak
25% Obrona
EverGreen Hover Express – poz. 3

Magazyn Kapitana Bao

25% Atak
25% Atak
Imperialna iglica Skyletter

Królewskie łaźnie – poz. 6

20% Atak
20% Obrona
20% Obrona
60% Atak
40% Atak
20% Obrona
Świątynia Shinto – poz. 9

Świątynia Mogołów – poz. 6

60% Obrona
25% Atak
25% Obrona
Kryształowa kaskada

+20 000 monet kwantowych na starcie
+20 000 zaopatrzenie kwantowe na starcie
Wyższe Pole słoneczników

Ruina Twierdzy Koniczyny – poz. 2

+20 000 monet kwantowych na starcie
+20 000 zaopatrzenie kwantowe na starcie
+4% do zbiorów monet kwantowych
+4% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
+10 Towary kwantowe na starcie
Wyższa Szepcząca studnia

Wyższe Pole Borówek

+5 Jednostki kwantowe na starcie
15 % Atak
15% Obrona
+200 podejść na cykl przeładowania
Spokojna Góra Niedźwiedzia

Spokojna Góra Łosia

15% Atak
15% Atak
+200 podejść na cykl przeładowania
15% Atak
15 % obrona
+200 podejść na cykl przeładowania
Spokojna Góra Orla

Wyższa Brama Usagi Bonbori

Budynek czasowy – 30 dni
+10 Towary kwantowe na starcie
+5 Jednostki kwantowe na starcie
Budynek czasowy – 30 dni
12% Atak
+4% do zbiorów monet kwantowych
+4% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
+20 000 monet kwantowych na starcie
+20 000 zaopatrzenie kwantowe na starcie
Wyższy Staw z karpiami koi

Wyższa Biblioteka Włóczęgów

Budynek czasowy – 10 dni
6% Atak
+10000 Monety kwantowe na starcie
+2% do zbiorów monet kwantowych
Budynek czasowy – 10 dni
+7000 Zaopatrzenie kwantowe na starcie
+2% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
Wyższe Centrum Zbiorów

Chrono Kolumna

Budynek czasowy – 1 dzień
+40000 Monety kwantowe na starcie
+40000 Zaopatrzenie kwantowe na starcie
+20 Towary kwantowe na starcie
+10 Jednostki kwantowe na starcie
+50 podejść na cykl przeładowania
Majątek herbowy

Ulepszona Królewska Kareta

Budynek czasowy – 30 dni
+5 Jednostki kwantowe na starcie
+20000 Monety kwantowe na starcie
+4% do zbiorów monet kwantowych
Budynek czasowy – 30 dni
+10 Towary kwantowe na starcie
+20000 Zaopatrzenie kwantowe na starcie
+4% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
Ulepszona Wesoła Wieprzowinka

Grzęda Jagi

+50 podejść na cykl przeładowania
+50 podejść na cykl przeładowania
Emporium Zaczarowanych Eliksirów

Wyższy zimowy wóz

Budynek czasowy – 30 dni
+4% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
+4% do zbiorów monet kwantowych
Budynek czasowy – 30 dni
+10 Towary kwantowe na starcie
+5 Jednostki kwantowe na starcie
Wyższy pomnik psa zaprzęgowego

Ulepszony Gong Złotego Smoka

Budynek czasowy – 10 dni
4% Atak
+2% do zbiorów monet kwantowych
Budynek czasowy – 10 dni
3% Atak
+1% do zbiorów zaopatrzenia kwantowego
Ulepszony Złoty Dzwon Zhenga
