Opis najazdów kwantowych
Wejście
- Odblokuj technologię „Łańcuch dowodzenia” (Epoka Żelaza).
- Aby wziąć udział, musisz być członkiem gildii przed startem najazdu.
- Najazdy rozpoczynają się co drugi czwartek i trwają 11 dni. Kończą się w poniedziałek, po czym następuje 3 dni przerwy.
- Portal wejścia znajduje się w Twoim mieście.
- Po wejściu dotrzesz na mapę, jeśli jeden z oficerów Twojej gildii wybrał epokę i rozpoczął poziom trudności.
Jako Oficer
- Gdy będziesz chciał wziąć udział, otrzymasz taką wiadomość: „Twoja gildia musi wybrać Najazdy Kwantowe! Wybierz Najazdy”.
- Wybierz epokę, a następnie rozpocznij poziom trudności.
- Jeśli poziom trudności został ukończony, tylko Oficerowie mogą rozpocząć następny poziom.
- Inne uprawnienia: możesz zaznaczać węzły na mapie.
Opis mapy
Węzły
Domyślny start dla wszystkich członków Gildii | |
Ukończony węzeł | |
Rodzaj: Trasa Postęp: 130 Zasoby: Punkty akcji Po ukończeniu węzła Oficer Kwantowy musi wybrać kierunek węzła oraz kierunek, w którym Gildia będzie dalej podążać | |
Rodzaj: Twierdza Postęp: 160 Siła: Mocniejsi przeciwnicy Boss posiada dodatkowy bonus dopóki węzeł nie zostanie ukończony. | |
Rodzaj: Normalny Postęp: 130 Siła: Normalni przeciwnicy | |
Rodzaj: Garnizon Postęp: 160 Siła: Mocniejsi przeciwnicy Oczyść ten węzeł żeby wzmocnić Twoją gildię w walce z przeciwnikami! | |
Rodzaj: Porucznik Postęp: 160 Siła: Mocniejsi przeciwnicy | |
Rodzaj: Darowizna Postęp: 130 Zasoby: Jednostki Ukończ ten węzeł aby wzmocnić swoją gildię w walce z Bossem. | |
Rodzaj: Darowizna Postęp: 130 Zasoby: Towary, jednostki, monety, zaopatrzenie | |
Rodzaj: Boss Postęp: 200 Siła: Bardzo mocni przeciwnicy Ukończ ten węzeł, aby przejść do następnego poziomu. |
Postęp
- Musisz przejść do węzłów, w których chcesz podjąć działanie.
- Dopóki nie ukończysz aktualnego węzła, kolejny będzie zamknięty
- Każdy ruch kosztuje pewną ilość kwantowych punktów akcji
- Po kliknięciu na odblokowany węzeł, możesz zobaczyć preferowane jednostki, postęp węzła, wzmocnienia, a także kto był zaangażowany i ile.
- Dlaczego preferencje są ważne?
- Preferowany otrzymuje podwójny mnożnik! Podwój szansę na nagrodę, nagrodę specjalną i postęp.
- Domyślny postęp to 1, preferowany to 2.
- Szansa na otrzymanie nagrody wynosi 40/80%, a szansa na wybranie jednej z 5 nagród specjalnych 20%.
- Każdy węzeł ma 5 nagród specjalnych:
- Punkty rozwoju
- Towary z obecnej epoki
- Towary z poprzedniej epoki
- Towary z kolejnej epoki
- Kwantowe punkty postępu
- Monety kwantowe
- Zasoby kwantowe
- Odłamki kwantowe
- Fragmenty budynków i zestawy ulepszeń
- Każda walka i darowizna kosztują pewne kwantowe punkty akcji. Podczas przekazywania możesz wybrać opcję „Maks.”, aby przekazać maksymalną kwotę którą posiadasz lub określoną ilość punktów akcji.
Punkt postępu liczy się do węzła, do Przełęczy Kwantowej i do końca skrzyni z nagrodami za najazd. Sprawdź dwa ostatnie w sekcji nagród. - Aby zapoznać się z rzeczami wzmacniającymi twoje jednostki, przeczytaj „Osadę -Atak/Obrona%”
Wprowadzenie
- Buduj i rozwijaj swoją osadę w trakcie sezonu.
- Budynki mieszkalne zwiększają populację podnosząc kwantowe odnawianie punktów akcji i produkują monety co 10 godzin.
- Budynki produkcyjne produkują zapasy co 10 godzin..
- Produkcja maleje gdy zadowolenie spada.
- Produkuj towary i jednostki za pomocą surowców, możesz o tym przeczytać w rozdziałach „Osada – towary” i „Osada – jednostki”.
- Aby wzmocnić armię potrzebne są odznaczenia, kosztują one nie tylko zasoby, ale także szczęście.
- Reset: Każda osada resetuje się po 14 dniach.
Zasoby
Odłamki kwantowe | Zastosowanie: kupowanie rozszerzeń, usuwanie przeszkód w osadzie, dokończenie produkcji lub budowy, kupowanie punktów akcji kwantowej, kupowanie skrzyni z nagrodami na koniec najazdu Pochodzenie: Przepustki kwantowe, nagrody z węzłów, kupowanie za diamenty Reset: Po zakończeniu mistrzostw, 3 miesiące. |
Postęp kwantowy | Zastosowanie: przenoszenie do węzłów, walka, darowizny (przenoszenie 2000 / interakcja 3500) Źródło: domyślnie 5 000 / godzinę, budynki mieszkalne mogą to nieznacznie podnieść, nagrody z węzłów i można je kupić za odłamki kwantowe |
Monety i zaopatrzenie kwantowe | Kwota początkowa sezonu: 150 000 – 15 000 Zastosowanie: wznoszenie budynków, produkcja towarów i jednostek Źródło: budynki mieszkalne, budynki produkcyjne i ratusz w osadzie, nagrody z węzłów |
Towary kwantowe | Zastosowanie: przekazywanie darowizn w węzłach, kupowanie rozszerzeń Źródło: budynki towarowe w osadzie |
Medale kwantowe | Zastosowanie: kupowanie rozszerzeń w głównym mieście Źródło: nagrody za mistrzostwa, skrzynie zakończenia najazdów i przepustki kwantowe |
Rozwój i zadowolenie
Rozszerzenia | Możesz kupić 11 rozszerzeń, które kosztują towary. Koszt: 30, 60, 90, 130, 180, 240, 310, 390, 480, 580, 700… Możesz kupić 18 rozszerzeń, które kosztują Odłamki kwantowe. Koszt: Pierwszy kosztuje 100 odłamków, a kolejne koszt wzrasta o 50. |
Przeszkody | Możesz je usunąć za pomocą Odłamków Kwantowych. Maks 15. Koszt: 10, 25, 50, 50, 75, 90, 90, 90, 90 … |
Zadowolenie | Budynki kulturalne dają szczęście. Szczęście jest bardzo ważne, ponieważ od niego zależy wielkość produkcji. Proporcja = (pod warunkiem euforii / zapotrzebowania na euforię) * 100 przykład: (1800 / 1200) *100 = 150%% Krótko mówiąc, potrzebujesz dwukrotnie więcej szczęścia niż suma populacji, aby osiągnąć najwyższy mnożnik. |
Atak/Obrona
|
Budynek\Statystyki | ||||
Zapomniana świątynia | 50% | 50% | 50% | 50% |
Tereny turniejowe | 25% | 25% | 25% | 25% |
Yggdrassil | 50% | |||
Świątynia Shinto | 40% | 20% | ||
Królewskie Łaźnie | 20% | 20% | 60% | 20% |
Świątynia Słońca | 50% | |||
Świątynia Mogołów | 60% | |||
Chata Świętych Instrumentów | 30% | 30% | ||
SUMA | 175% | 175% | 175% | 175% |
Towary
- Idź do budynków towarowych i wybierz 2 towary z 5.
- Możesz zobaczyć wybór innych członków gildii. Postaraj się dokonać zrównoważonego wyboru w porównaniu do swojej gildii..
- Ten wybór będzie obowiązywać przez cały sezon. (14 dni)
- Zastosowanie: przekazywanie darowizn w węźle lub kupowanie rozszerzeń..
- Każda produkcja wykonuje się w ciągu 1 sekundy. Koszty są takie same: moneta + zaopatrzenie. Jak widać, największa ilość jest warta najwięcej.
Koszt | 2 towary | 6 towarów | 12 towarów | 20 towarów |
Monety / zaopatrzenie | 3 000 | 8 100 | 14 400 | 21 000 |
Jednostki
- Idź do budynków wojskowych i wybierz 2 jednostki z 5.
- Możesz zobaczyć wybór innych członków gildii.
- Postaraj się dokonać zrównoważonego wyboru w porównaniu do swojej gildii lub wybierz swoją ulubioną.
- Ten wybór będzie obowiązywać przez cały sezon. (14 dni)
- Każda produkcja wykonuje się w 1 sekundę. Koszty są takie same: moneta + zaopatrzenie. Jak widać, największa ilość jest warta najwięcej.
- Przed wyborem lepiej sprawdzić, która jednostka jest dobra przeciwko której i jakie obrażenia zadaje..
Koszty (monety / zaopatrzenie) | 1 jednostka | 3 jednostki | 6 jednostki | 10 jednostek |
Wszystkie jednostki | 2 500 | 6 750 | 12 000 | 17 500 |
Artyleria | 5 000 | 13 500 | 24 000 | 35 000 |
Nagrody – Skrzynia końca najazdu
- Jak widzieliśmy wcześniej, jego ikonę można znaleźć na mapie kwantowej w trakcie sezonu. Sezon trwa 11 dni.
- Można uzyskać do niej dostęp tylko wtedy, gdy Twoja gildia ukończyła już poziom trudności w tym sezonie.
- Punkty postępu: z walk i darowizn, przeczytaj więcej w „Postęp”
- Za zebranie 40 punktów postępu w sezonie otrzymasz bezpłatną skrzynię z nagrodami oraz dodatkową darmową skrzynię z nagrodami za zebranie 160 punktów postępu.
- Działa tak samo jak skrzynie Św. Patryka. Po darmowych skrzyniach za resztę musisz zapłacić odłamkami kwantowymi, a jeśli otworzyłeś wszystkie sześć, otrzymasz kolejną nagrodę.
- Zawartość skrzyni i dodatkowa nagroda zależy od najwyższego ukończonego poziomu trudności. Możesz je zobaczyć na górnym pasku.
- Podsumowanie: Na koniec sezonu, podczas 3-dniowej przerwy, możesz odebrać nagrodę w swoim mieście, klikając punkt wejścia.
- Reset: Po każdym sezonie.
Przepustka Kwantowa
- Podobnie jak w przypadku każdego innego karnetu na wydarzenie..
- Punkty postępu: z walk i darowizn, przeczytaj więcej w „Postęp”
- Postęp Przepustki Kesntowej nie resetuje się po zakończeniu sezonu Najazdów Kwantowych.
- Reset: Po zakończeniu mistrzostw, 3 mies.
Nagrody – Mistrzostwa
- W trakcie sezonu możesz uzyskać dostęp do globalnego rankingu najazdów z paska menu mapy kwantowej. Poza sezonem można uzyskać do niego dostęp, klikając punkt wejścia, a następnie ikonę korony.
- Nagroda jest przyznawana na koniec mistrzostw, czyli po 3 miesiącach.
FAQ
Czas trwania
Jak długo trwa sezon Najazdów Kwantowych?
11 dni gry + 3 dni przerwy?
Jak długo trwają mistrzostwa Najazdów Kwantowych?
3 miesiące = 6 sezonów
Reset
Kiedy resetuje się Osada kwantowa?
Po zakończeniu sezonu, 14 dni.
Kiedy resetuje się „Skrzynia Koniec Najazdu”?
Po zakończeniu sezonu, 14 dni.
Kiedy resetuje się Przepustka Kwantowa?
Po zakończeniu mistrzostw, 3 miesiące.
Kiedy resetują się Odłamki Kwantowe?
Po zakończeniu mistrzostw, 3 miesiące.
Nagrody
Jakie nagrody otrzymam po zakończonym sezonie?
Skrzynia Końca Najazdu, szczegóły znajdziesz w sekcji „Nagrody – Skrzynia Końca Najazdu”.
Jakie nagrody otrzymam po zakończeniu mistrzostw?
Zależy od rangi gildii, szczegóły znajdziesz w dziale „Nagrody – Mistrzostwa”.
Czym są medale kwantowe? Jak mogę z nich skorzystać?
Możesz ich użyć do odblokowania rozszerzeń w swoim głównym mieście.
Gdzie mogę zdobyć Medale kwantowe?
Można je zdobyć z nagród mistrzostw, Skrzyni końca najazdu i z Przepustki Kwantowej.
Budynki
Gdzie mogę zdobyć fragmenty Neo Kolosa, zestawy do wyboru i ulepszenia?
Z nagród za węzły, przepustki kwantowe i z nagród za mistrzostwa.
Gdzie mogę zdobyć Neo Królewską bramę i zestaw ulepszeń Neo Królewskiej bramy?
Neo kolos poz 8-10 produkuje fragmenty.
Gdzie mogę zdobyć Neo Plac Zwycięzców i zestaw ulepszeń Neo Plac Zwycięzców?
Poz 1 z mistrzostw. Poz 2 w tej chwili tylko Złotej Przepustki.
Gdzie mogę zdobyć Neo Botaniczna Rotunda i zestaw ulepszeń Neo Botaniczna Rotunda?
Poz 1 z nagród za Mistrzostwa. Poz 2 w tej chwili tylko Srebrna Przepustka.