Ładowanie

Najazdy Kwantowe (250) – strategia szczegółowa by FK

UWAGA

Ostatnie zmiany InnoGames spowodowały, że produkcja w budynkach po ich wybudowaniu uruchamia się wyłącznie jeśli wejdziemy na osadę! Jeśli więc przykładowo postawimy Zakład krawiecki budujący się 1h, a wejdziemy dopiero za 3h, tracimy 2h czasu!

Osada startowa

  1. Kup 2 rozszerzenia za odłamki kwantowe (koszt 250 odłamków kwantowych)
    Muszą znaleźć się obok siebie na górze lub na dole osady! Wybierz stronę, po której jest mniej przeszkód.
  2. Jeśli potrzeba, usuń przeszkody na wykupionych rozszerzeniach (koszt 10-35 odłamków kwantowych).
  3. Zbuduj 4 domy kryte dachówką, 8 rzeźników, 3 amfiteatry i 9 dróg.
  4. Poczekaj 10h do kolejnych zbiorów.

Koszt: 42k monet / 900 zaopatrzenia / 250-285 odłamków kwantowych
Populacja: 200
Euforia: 450
Następne zbiory: 37,5k monet / 75k zaopatrzenia

Pierwsze zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję.
  2. Sprzedaj 1 rzeźnika.

Krok 2

  1. Zbuduj 1 dworek wiejski.
  2. Poczekaj 1h na wybudowanie dworku wiejskiego.
  3. Sprzedaj amfiteatr.

Krok 3

  1. Zbuduj budynek towarowy.
  2. Poczekaj 1h na wybudowanie budynku towarowego.
  3. Wyprodukuj 12 surowców.

Krok 4

  1. Sprzedaj budynek towarowy.
  2. Wykup rozszerzenie obok wcześniej dodanych rozszerzeń.
  3. Zbuduj 1 zakład krawiecki.
  4. Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
  5. Zbuduj 1 amfiteatr.
  6. Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!

Koszt: 21k monet / 52,5k zaopatrzenia
Populacja: 250
Euforia: 600
Zbiory: 37,5k monet / 75k zaopatrzenia
Następne zbiory: 46875 monet / 84375 zaopatrzenia

Drugie zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję z 1 domu krytego dachówką i od razu go sprzedaj.
  2. Zbierz produkcję z 1 domu krytego dachówką i od razu go sprzedaj.

Krok 2

  1. Zbuduj 1 amfiteatr.
  2. Zbierz produkcję z reszty budynków.
  3. Sprzedaj 3 rzeźników.

Krok 3

  1. Zbuduj 1 Zakład balisty.
  2. Poczekaj 1h.
  3. Zrekrutuj 6 balist.

Krok 4

  1. Sprzedaj 1 warsztat balist.

Krok 5

  1. Zbuduj 2 zakłady krawieckie.
  2. Zbuduj 2 domy kryte dachówką.
  3. Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!

Koszt: 47,5k monet / 76,5k zaopatrzenia
Populacja: 250
Euforia: 600
Zbiory: 71,25k monet / 94375 zaopatrzenia
Następne zbiory: 65625 monet / 93750 zaopatrzenia

Trzecie zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję z 2 domów krytych dachówką i od razu je sprzedaj.
  2. Zbierz produkcję z reszty budynków.
  3. Sprzedaj 3 amfiteatry.

Krok 2

  1. Zbuduj 1 łuk triumfalny.
  2. Zbuduj 1 dworek wiejski.
  3. Zaczekaj 1h.
  4. Zbuduj 3 rzeźników.
  5. Zbuduj 2 drogi.

Koszt: 115,75k monet / 125,2k zaopatrzeniaPopulacja: 350Euforia: 825Zbiory: 80625 monet / 93,75k zaopatrzeniaNastępne zbiory: 65625 monet / 121875 zaopatrzenia

Czwarte zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję z budynków.
  2. Sprzedaj 1 amfiteatr.

Krok 2

  1. Zbuduj 1 łuk triumfalny.
  2. Zbuduj 1 dworek wiejski.
  3. Zbuduj 1 drogę.
  4. Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!

Koszt: 107,25k monet / 125,1k zaopatrzenia
Populacja: 450
Euforia: 1350
Zbiory: 75625 monet / 131875 zaopatrzenia
Następne zbiory: 84375 monet / 121875 zaopatrzenia

Piąte zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję z budynków.
  2. Sprzedaj 4 rzeźników.

Krok 2

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 3

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 4

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 5

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 6

  1. Zbuduj 1 dworek wiejski.
  2. Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
  3. Zbuduj 4 zakłady krawieckie.
  4. Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach

Koszt: 33,75k monet / 125k zaopatrzenia
Populacja: 600
Euforia: 1350
Zbiory: 84375 monet / 121875 zaopatrzenia
Następne zbiory: 112,5k monet / 159375 zaopatrzenia

Szóste zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję z budynków.
  2. Sprzedaj 2 domy kryte dachówką.
  3. Sprzedaj 2 rzeźników.

Krok 2

  1. Zbuduj 1 willę.
  2. Przyspiesz budowę willi (50 odłamków kwantowych).

Krok 3

  1. Zbuduj farmę kóz.
  2. Przyspiesz budowę farmy kóz (50 odłamków kwantowych).

Krok 4

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 5

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 6

  1. Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
  2. Zbuduj 1 zakład krawiecki.

Koszt: 234,75k monet / 175,1k zaopatrzenia
Populacja: 650
Euforia: 1350
Zbiory: 122,5k monet / 169375 zaopatrzenia
Następne zbiory: 131250 monet / 225k zaopatrzenia

Siódme zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję z 1 domu krytego dachówką i od razu go sprzedaj.
  2. Zbierz produkcję z reszty budynków.
  3. Sprzedaj 1 rzeźnika.

Krok 2

  1. Zbuduj budynek towarowy (nie ten sam, który został wybudowany we wcześniejszych dniach!).
  2. Zaczekaj 1h.
  3. 2x Wyprodukuj po 20 towarów.
  4. Wykup 1 rozszerzenie bez przeszkód (koszt: 60 towaru – 20 które dostajemy na start + 40 wyprodukowane).

Krok 3

  1. Sprzedaj 1 budynek towarowy (lub pozostaw i wykup kolejne rozszerzenie następnego dnia, jeśli wciąż masz czym walczyć).
  2. Zbuduj 1 łuk triumfalny.
  3. Zbuduj 1 dworek wiejski.
  4. Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
  5. Zbuduj budynek wojskowy (lub pozostaw budynek towarowy. Sugeruję pozostawienie go i wykupienie kolejnego rozszerzenia po zbiorach).
  6. Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!

Koszt: 158,25k monet / 172k zaopatrzenia
Populacja: 750
Euforia: 2025
Zbiory: 138,75k monet / 225k zaopatrzenia
Następne zbiory: 150k monet / 215625 zaopatrzenia

Ósme zbiory

Krok 1

  1. Zbierz produkcję z budynków.
  2. Sprzedaj 2 domy kryte dachówką.

Krok 2

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 3

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 4

  1. Zmodyfikuj wioskę

Krok 5

  1. Zbuduj 2 wille.
  2. Zrekrutuj jednostki lub wyprodukuj towary. Sugeruję produkcję towarów żeby wykupić rozszerzenie za towary na kolejny łuk triumfalny.

Koszt: 52k monet / 200,2k zaopatrzenia
Populacja: 1000
Euforia: 2025
Zbiory: 150k monet / 215625 zaopatrzenia
Następne zbiory: 140625 monet / 215625 zaopatrzenia

Ostateczna osada

Jeśli robisz zbiory 2x dziennie, możesz wybudować codziennie 1 łuk triumfalny i 9 dekoracji. Daje to +45% bonusu do ataku dziennie. Ostatniego dnia powinno to dać 270% bonusu.

Dodatkowo możesz codziennie zrekrutować 60 jednostek/30 balist lub wyprodukować 100 towarów (lub oczywiście mieszać produkcję).

Jeśli masz problemy z walką na poziomie 10, być może warto obniżyć euforię by zbudować kilka dodatkowych dekoracji zamiast kolejnego łuku triumfalnego.               

Sprawdź co sprawdza się najlepiej w Twoim przypadku! Nie ma jednej “najlepszej” drogi!

Populacja: 1000
Euforia: 2025
Zbiory: 140625 monet / 215625 zaopatrzenia
Następne zbiory: 215625 monet / 215625 zaopatrzenia

Rekomendacje

Poniższe rekomendacje to moja subiektywna ocena pozwalająca bić „na automacie” bez ponoszenia kolosalnych strat wojska.

  • X poziom – 415-440% (tj 2-3x tereny turniejowe, 1x świątynia, 10x łuk w osadzie (nie liczę budynków z osad etc))
  • IX poziom – 370-395% (tj 2-3x tereny turniejowe, 1x świątynia, 9x łuk w osadzie(nie liczę budynków z osad etc))
  • VIII poziom – 325-350% (tj 2-3x tereny turniejowe, 1x świątynia, 8x łuk w osadzie(nie liczę budynków z osad etc))
  • Budynki czasowe stawiać 2 dnia najazdów. Są one na 10 dni! a Najazdy trwają 11. Stawiając je pierwszego dnia, stracimy bonus dnia ostatniego, stawiając w połowie trwania tury – nie wykorzystamy ich w następnej edycji.