Najazdy Kwantowe (250) – strategia szczegółowa by FK
UWAGA
Ostatnie zmiany InnoGames spowodowały, że produkcja w budynkach po ich wybudowaniu uruchamia się wyłącznie jeśli wejdziemy na osadę! Jeśli więc przykładowo postawimy Zakład krawiecki budujący się 1h, a wejdziemy dopiero za 3h, tracimy 2h czasu!
Osada startowa
- Kup 2 rozszerzenia za odłamki kwantowe (koszt 250 odłamków kwantowych)
Muszą znaleźć się obok siebie na górze lub na dole osady! Wybierz stronę, po której jest mniej przeszkód. - Jeśli potrzeba, usuń przeszkody na wykupionych rozszerzeniach (koszt 10-35 odłamków kwantowych).
- Zbuduj 4 domy kryte dachówką, 8 rzeźników, 3 amfiteatry i 9 dróg.
- Poczekaj 10h do kolejnych zbiorów.
Koszt: 42k monet / 900 zaopatrzenia / 250-285 odłamków kwantowych
Populacja: 200
Euforia: 450
Następne zbiory: 37,5k monet / 75k zaopatrzenia
Pierwsze zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję.
- Sprzedaj 1 rzeźnika.
Krok 2
- Zbuduj 1 dworek wiejski.
- Poczekaj 1h na wybudowanie dworku wiejskiego.
- Sprzedaj amfiteatr.
Krok 3
- Zbuduj budynek towarowy.
- Poczekaj 1h na wybudowanie budynku towarowego.
- Wyprodukuj 12 surowców.
Krok 4
- Sprzedaj budynek towarowy.
- Wykup rozszerzenie obok wcześniej dodanych rozszerzeń.
- Zbuduj 1 zakład krawiecki.
- Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
- Zbuduj 1 amfiteatr.
- Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!
Koszt: 21k monet / 52,5k zaopatrzenia
Populacja: 250
Euforia: 600
Zbiory: 37,5k monet / 75k zaopatrzenia
Następne zbiory: 46875 monet / 84375 zaopatrzenia
Drugie zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję z 1 domu krytego dachówką i od razu go sprzedaj.
- Zbierz produkcję z 1 domu krytego dachówką i od razu go sprzedaj.
Krok 2
- Zbuduj 1 amfiteatr.
- Zbierz produkcję z reszty budynków.
- Sprzedaj 3 rzeźników.
Krok 3
- Zbuduj 1 Zakład balisty.
- Poczekaj 1h.
- Zrekrutuj 6 balist.
Krok 4
- Sprzedaj 1 warsztat balist.
Krok 5
- Zbuduj 2 zakłady krawieckie.
- Zbuduj 2 domy kryte dachówką.
- Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!
Koszt: 47,5k monet / 76,5k zaopatrzenia
Populacja: 250
Euforia: 600
Zbiory: 71,25k monet / 94375 zaopatrzenia
Następne zbiory: 65625 monet / 93750 zaopatrzenia
Trzecie zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję z 2 domów krytych dachówką i od razu je sprzedaj.
- Zbierz produkcję z reszty budynków.
- Sprzedaj 3 amfiteatry.
Krok 2
- Zbuduj 1 łuk triumfalny.
- Zbuduj 1 dworek wiejski.
- Zaczekaj 1h.
- Zbuduj 3 rzeźników.
- Zbuduj 2 drogi.
Koszt: 115,75k monet / 125,2k zaopatrzeniaPopulacja: 350Euforia: 825Zbiory: 80625 monet / 93,75k zaopatrzeniaNastępne zbiory: 65625 monet / 121875 zaopatrzenia
Czwarte zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję z budynków.
- Sprzedaj 1 amfiteatr.
Krok 2
- Zbuduj 1 łuk triumfalny.
- Zbuduj 1 dworek wiejski.
- Zbuduj 1 drogę.
- Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!
Koszt: 107,25k monet / 125,1k zaopatrzenia
Populacja: 450
Euforia: 1350
Zbiory: 75625 monet / 131875 zaopatrzenia
Następne zbiory: 84375 monet / 121875 zaopatrzenia
Piąte zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję z budynków.
- Sprzedaj 4 rzeźników.
Krok 2
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 3
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 4
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 5
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 6
- Zbuduj 1 dworek wiejski.
- Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
- Zbuduj 4 zakłady krawieckie.
- Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach
Koszt: 33,75k monet / 125k zaopatrzenia
Populacja: 600
Euforia: 1350
Zbiory: 84375 monet / 121875 zaopatrzenia
Następne zbiory: 112,5k monet / 159375 zaopatrzenia
Szóste zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję z budynków.
- Sprzedaj 2 domy kryte dachówką.
- Sprzedaj 2 rzeźników.
Krok 2
- Zbuduj 1 willę.
- Przyspiesz budowę willi (50 odłamków kwantowych).
Krok 3
- Zbuduj farmę kóz.
- Przyspiesz budowę farmy kóz (50 odłamków kwantowych).
Krok 4
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 5
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 6
- Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
- Zbuduj 1 zakład krawiecki.
Koszt: 234,75k monet / 175,1k zaopatrzenia
Populacja: 650
Euforia: 1350
Zbiory: 122,5k monet / 169375 zaopatrzenia
Następne zbiory: 131250 monet / 225k zaopatrzenia
Siódme zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję z 1 domu krytego dachówką i od razu go sprzedaj.
- Zbierz produkcję z reszty budynków.
- Sprzedaj 1 rzeźnika.
Krok 2
- Zbuduj budynek towarowy (nie ten sam, który został wybudowany we wcześniejszych dniach!).
- Zaczekaj 1h.
- 2x Wyprodukuj po 20 towarów.
- Wykup 1 rozszerzenie bez przeszkód (koszt: 60 towaru – 20 które dostajemy na start + 40 wyprodukowane).
Krok 3
- Sprzedaj 1 budynek towarowy (lub pozostaw i wykup kolejne rozszerzenie następnego dnia, jeśli wciąż masz czym walczyć).
- Zbuduj 1 łuk triumfalny.
- Zbuduj 1 dworek wiejski.
- Zbuduj 1 dom kryty dachówką.
- Zbuduj budynek wojskowy (lub pozostaw budynek towarowy. Sugeruję pozostawienie go i wykupienie kolejnego rozszerzenia po zbiorach).
- Wejdź do osady 1h później, by wystartować produkcję w budynkach!
Koszt: 158,25k monet / 172k zaopatrzenia
Populacja: 750
Euforia: 2025
Zbiory: 138,75k monet / 225k zaopatrzenia
Następne zbiory: 150k monet / 215625 zaopatrzenia
Ósme zbiory
Krok 1
- Zbierz produkcję z budynków.
- Sprzedaj 2 domy kryte dachówką.
Krok 2
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 3
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 4
- Zmodyfikuj wioskę
Krok 5
- Zbuduj 2 wille.
- Zrekrutuj jednostki lub wyprodukuj towary. Sugeruję produkcję towarów żeby wykupić rozszerzenie za towary na kolejny łuk triumfalny.
Koszt: 52k monet / 200,2k zaopatrzenia
Populacja: 1000
Euforia: 2025
Zbiory: 150k monet / 215625 zaopatrzenia
Następne zbiory: 140625 monet / 215625 zaopatrzenia
Ostateczna osada
Jeśli robisz zbiory 2x dziennie, możesz wybudować codziennie 1 łuk triumfalny i 9 dekoracji. Daje to +45% bonusu do ataku dziennie. Ostatniego dnia powinno to dać 270% bonusu.
Dodatkowo możesz codziennie zrekrutować 60 jednostek/30 balist lub wyprodukować 100 towarów (lub oczywiście mieszać produkcję).
Jeśli masz problemy z walką na poziomie 10, być może warto obniżyć euforię by zbudować kilka dodatkowych dekoracji zamiast kolejnego łuku triumfalnego.
Sprawdź co sprawdza się najlepiej w Twoim przypadku! Nie ma jednej “najlepszej” drogi!
Populacja: 1000
Euforia: 2025
Zbiory: 140625 monet / 215625 zaopatrzenia
Następne zbiory: 215625 monet / 215625 zaopatrzenia
Rekomendacje
Poniższe rekomendacje to moja subiektywna ocena pozwalająca bić „na automacie” bez ponoszenia kolosalnych strat wojska.
- X poziom – 415-440% (tj 2-3x tereny turniejowe, 1x świątynia, 10x łuk w osadzie (nie liczę budynków z osad etc))
- IX poziom – 370-395% (tj 2-3x tereny turniejowe, 1x świątynia, 9x łuk w osadzie(nie liczę budynków z osad etc))
- VIII poziom – 325-350% (tj 2-3x tereny turniejowe, 1x świątynia, 8x łuk w osadzie(nie liczę budynków z osad etc))
- Budynki czasowe stawiać 2 dnia najazdów. Są one na 10 dni! a Najazdy trwają 11. Stawiając je pierwszego dnia, stracimy bonus dnia ostatniego, stawiając w połowie trwania tury – nie wykorzystamy ich w następnej edycji.